http://suuperstaar.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Wiklund - 31 mars 2011 17:00

tjena folket nu igår fick jag en kommentar så där stog det att jag tappar läsare för jag inte skriver så ofta 


men vad ska jag skriva om då? :D 


Ert uppdrag nu är att skicka en kommentar om vad jag ska skriva :)

Av Emma Wiklund - 29 mars 2011 19:58

Haha hej gott folk :D 


Nu äre så att jag börja tappa läsare så jag ska ge ett uppdrag till er    


Ni ska sprida min blogg till alla ni känner och a allt och alla helt enkelt för jag ska innan denna månad ha 1000 läsare annars lägger min blogg ner:O 


Hahaha bara skojja om ni når 1000 så får min blogg en hemsida ist ;) 


så jag hoppas ni tar uppdragen på fullaste allvar ;) 


hahaha ruuulig jag är :) 


Låten ska vara klar till nästa vecka ;) 


Så Tisdag nästa vecka ska den läggas ut =) 


// Emzo!<3         Peace!(y'

Av Emma Wiklund - 26 mars 2011 15:58

hej alla söta och fula:D


nu ska jag käka lite haha då menar jag lite;)'


Polar ikv:D<3 så aa såhär ser jag ut ikv ;)


  kläderna ser ut såhär :D 

 


//emzo!<3

Av Emma Wiklund - 22 mars 2011 18:16

hejhej små barn och dom större :D


jag har ändra Emzo-looken lite:D nytt hår o nya naglar och typ nytt smink sätt :D ska rensa gaderoben nu oxå:D 


här är iaf bild på mitt nya hår;D 


 

Bytt bena och tupera ganska mke:D 


// Emzo!!<3 PEAAAACE OUT!!<3

Av Emma Wiklund - 21 mars 2011 17:00

Hej alla läsare! 

En glad nyhet   


Nu kan ni mejla mej också   


emzoihjartat@gmail.com  


vill dock bara ha seriösa mejl inga dumma kommentarer elr nåt   


låt på G håll ögonen lite extra här på bloggen   


 

// Emzo!!<3     PEACE<3    

Av Emma Wiklund - 19 mars 2011 10:25

hej alla söta o mindre söta   


min hund har blivit så mke piggare... hans cancer är påväg bort så jag  har på börjat en ny låt ;) så fort jag har skrivit klart den så spelas den in och kommer ut här ;) 

OCH JAG LOVAR DET!! jag hatar att svika folk! så jag tänker inte svika er igen ;) 

men som inte så många vet så har jag fått glasögon och här får ni en bild ;) 

   haha fail bild men aa ;) aja låt påväg LÖV ALL U GUYS<3

Av Emma Wiklund - 10 mars 2011 21:49

en vanlig dag :) 


Av Emma Wiklund - 10 mars 2011 21:13

hej småå barn ;)  

vickyy kan inte spela in förns nästa söndag ;) så bara för de så gör jag så här ;P 


Jag lägger upp en video på henne ;) 


// emma wiklund

Presentation


EMZO är namnet! REMEBER that

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards