http://suuperstaar.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2011

Av Emma Wiklund - 25 september 2011 11:35

Tjena!


Emzo ft JowJow finns inte mer och inte magicstars heller!


Jag kommer ha en auditon där man får komma och sjunga och sen röstar jag ut den som jag vill sjunga med i framtiden!


Jag har märkt att jag och johanna är 2 helt olika personer! Vi vill ha låtarna på olika sätt,, Och vi har nästan aldrig tid att spela in heller!


Så Jag söker nån som inte är allt för upptagen med allt annat! 



Ny header blir det idag eller imorgon oxå :)

Jag tänkte bara säga det och för er som vill sjunga med mig ska kommentera eller skicka mail eller sms ( om du har mitt nummer) eller facebook! Där kan ni oxå skicka ett litet meddelande om att ni vill provsjunga. 


När man ska sjunga med mig! 


1. Ska man ha tid för att skriva låt texter och ha tid att spela in

2. Va redo att vi kommer ha spelningar lite överallt när vi har gjort musik ett tag

3. Vara med i radion!



Jag kanske kommer ta 2 st som jag vill sjunga med,, jag kanske till och med starta ett band! ;) I mitt liv kan allt hända så va beredd :D 



 

Stolt jag är som tage bilden  // Emzo!








Av Emma Wiklund - 22 september 2011 15:44

Då vare dags! nu spelar vi in dom flesta låtar :D hoppas ni gillar dom för dom kommer ut ikv!! :D 


// Emzo Ft JowJow

Av Emma Wiklund - 14 september 2011 17:47

Hej! äntligen är studion klar och i funktion igen! Så glad! 

Imorgon blir det inspelning och här är bilderna jag lovat!

 

Den är jätte stökig nu men ungefär såhär ser det ut




Jag undra hur många som tycker att vi ska söka till talang :)


Skicka en kommentar !


// emzo!

Av Emma Wiklund - 1 september 2011 10:53

Hej hej.. 


Tänkte göra ett inlägg nu när jag ligger ner bäddad.. 

Blev avkastad av Baron igår och landa på svanskotan på asfalten och fick därför vara hemma idag för min svanskota är svullen..


Meddelar även att vi ska börja spela in så fort jag är lite piggare och johanna är bra i halsen :)


Hare bra / Emzo 

Presentation


EMZO är namnet! REMEBER that

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards