http://suuperstaar.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma Wiklund - 24 augusti 2011 18:44

Hej! 


problem i studion vilket betyder att det blir försening med låtarna..<3 


Nästa vecka blir det inspelning och veckan där på släpper vi dom!<3 


förlåt för ni får vänta men så är det tyvärr.. 





//emzo!<3

Av Emma Wiklund - 12 augusti 2011 16:39

HejHej!


Jag vill bara säga att nu j''vlar når vi snart toppen! 

Låten har spelats i radion och vi ska vara med i radion så fort dom nya låtarna är släppt! 


Jag ska ner till stan snart och vara med kompisar och titta på båtar ;D 


Ville bara säga det och jag ska klippa mig igen för att få till min äkta stil! 


Ha de super nu dom sista sommar dagarna :D 


// Emzo!

Av Emma Wiklund - 11 augusti 2011 14:53

Tjena Tjena ;) 


Nu ska jag börja göra mig klar för att dra ner till stan och titta på alla båtar :D lär vara nere i stan till 11/12 inatt så :D men igår provred jag Baron det gick otroligt bra tycker jag iaf ;) så i september blir jag medryttare på Baron och om ni vill se bilder så finns det på 

http://humlidumli.blogg.se 


Var med i radion i tisdags och prata om dom nya låtarna :) 


JAg lovar att säga till nästa gång :D 


aja nu ska jag gå och fixa mig ;) 


// Emzo

Av Emma Wiklund - 8 augusti 2011 14:34

Tjo jag tänkte att jag skulle skirva vem som vann tävlingen och det blev 


Ella Wiik från Alnö 



 


Grattis till dig och du är nu alltså med i en ny låt och musikvideo :D




// Emzo

Av Emma Wiklund - 7 augusti 2011 22:18
Tjena tjena 
Jahapp då skulle jag vilja be om lite folk som titta hit då :D

Ne men jag tänkte att vi skulle köra en musikvideo inspelning nu igen som nu är till låten 
" Slå Aldrig Tillbaka" 
 och jag behöver helst dom som va med på senaste men även nya folk ;)
Så till dig som är otroligt intresserad om att få vara med i musikvideo 
är välkommen att anmäla sig.. 
emzoihjartat@gmail.com 

Bara seriösa!

// Emzo!

Av Emma Wiklund - 1 augusti 2011 17:44

Tjena tjena Emzo här..


Veckan är fylld med massa jobb i studion och så och imorgon blir det troligast inspelning av (you make me smile) och (slå aldrig tillbaka) så det är typ så de ligger till och Onsdag är de film inspelning till musikvideon (you make me smile) och allt mitt kära folk jag har som hjälper till är såklart med oss ;) hoppas ni kommer gilla våra sjuka saker.. Gilla även oss på facebook EmzoftJowJow så skriver vi inlägg där med ;)


hare chill i pill ;)) så hörs vi..<3 


PEACE Out EMZO :D

Presentation


EMZO är namnet! REMEBER that

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards