http://suuperstaar.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Wiklund - 30 april 2011 15:58

Tjena gott folk hoppas låten va bra ;) 


Kommentera om ni tyckte om den o jag är sjukt glad att jag fick mke läsare igår när låten kom ut ;)


Så igår spela jag in " Du va min prins" det lät sjukt fett och allt va jätte bra tills min söta pappa råka ta bort min röst ;))


Ny inspelning på måndag för han jobbar ;)


NJUT AV BRASAN IKV!!<3 



PEACE OUT EMZOOO!<3

Av Emma Wiklund - 29 april 2011 18:54

   


där är låten och jag va hos veterinären idag och dom sa att cancern har spridit sig och risken är han zimba lämnar oss snart... 


För jag tänder ett ljus - Emzo och Victoria


// emzo

Av Emma Wiklund - 23 april 2011 12:55

yes yes de blir låt imorgon ;)) 


GLAD PÅSK!! 


eftersom det är påsk så blire svårt att ladda upp  ;)'


ska dra nu folk påväg ;))) 


ser ut såhär ja ;D  



GLAD PÅSK SMÅ KYCKLINGAR ;)) 


// Emzo!<3    PEACE(Y'

Av Emma Wiklund - 20 april 2011 15:53

Nä nu får jag nå fel! låten kan inte laddas upp för jag har nåt konstigt programm så youtube tar inte emot matreal med de programmet...


Fixar för fullt med att placera över den till ett annat program !


Sommar låten kommer oxå nån dag men den ska vi inte gö samma misstag med ;)


kommer en film snart när jag ska ha en kemi lektion för er läsare ;))


EMZO!<3 

Av Emma Wiklund - 16 april 2011 14:19

tjena tjena nu är låten klar men det har upppstått ett fel ;O


jag kan inte ladda upp den på youtube elr här på bloggen jag har suttit i snart 1 ½ timme men det går inte så jag provar igen imorgon ;)) 


men ni kan ju få en bild på mig idag iaf ;))


snart kommer anna hit oxå och vi ska börja fixa inför kvällen ;)) hoppas på mke folk ;)) 


puss //emzo!<3       PEACE(y' 



    

PEACE ;))

Av Emma Wiklund - 14 april 2011 20:19

ni får inget smakprov på denna låt men jag har ju på börjat en ny som kommer bli sommar dunk :D 


denna låt kommer på lördag ;)) 


//emzo!<3

Av Emma Wiklund - 13 april 2011 17:12

idag var den jobbigaste dagen på länge!


Lärarna undra om nåt va fel dom sa till och med att jag såg ganska förstörd ut... 


Jag är förstörd jag är inte hel men jag kan ju lixom inte tro att jag herska heller... 



jag tar en cykeltur på min heting nu sen kommer bild ut på de ;)


Låt inspelas imorgon ;)) kommer troligast imorgon oxå så aa håll ögonen på denna blogg och sprid gärna!!  


Resa är beställd så nu åker jag iväg en vecka!! behöver verkligen komma ifrån sverige ett tag!



STORA OCH HÄRLIGA PUSSAR //emzo!<3 

Av Emma Wiklund - 11 april 2011 18:42

ibland kan det göra så ont i hjärtat att man säger saker man inte menar och sånt man inte alls vill säga men som bara kommer!


Jag har haft ont i hjärtat hela dagen men jag säger det så hela världen kan läsa 


Jag Älskar Dig Robin Nordström!


//Emma wiklund 


Emzo är ett smeknamn som bara jag blir kallad för/ är känd som 


Men emzo är inte som emma wiklund

Presentation


EMZO är namnet! REMEBER that

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards